Bloc d'Audiovisuals del CEIP CAN VIDALET

contador de visitas


En funcionament des de l'any 2008

dijous, 17 de desembre del 2009

NOTÍCIES MATINALS a ràdio Drac




Un divendres més, els alumnes de l'escola ens expliquen les notícies a través de Ràdio Drac. En David i l'Andrea són els locutors d'aquesta setmana.
En aquesta ocasió, a més de notícies, també podreu gaudir d'un poema de Nadal que ha recitat en Lluís de la classe de P4.
Les notícies d'avui s'acaben amb uns minuts musicals a càrrec d'un grup d'alumnes de cinquè. "Ara és Nadal" és la cançó que podreu escoltar.

5 comentaris:

  1. ha estat molt dibertit

    soribel:5è

    ResponElimina
  2. La ràdio és molt bona idea per que ens enterem de les noticies.

    Eric Arpa Giner 5é

    ResponElimina
  3. Em vaig divertir molt fent de locutor amb l'Andrea G. i quant els alumnes de 5è van cantar i em vaig riure qun la cristina garcia es va perdre a la canço

    David bautista de 6è

    ResponElimina
  4. Lluis, ho has fet mooooolt be. I els alumnes de 5è, GENIAL!!!!

    ResponElimina
  5. Ha que ho he fet molt bé jejjejee .
    Jo em vaig riure molt perquè el meu cosí era l'únic noi i estava envoltat de noies.


    garci para los amigos jejjeje.


    ANDREA GARCÍA PÈREZ

    ResponElimina

Recorda signar el teu comentari si ho fas com "anònim".